. Ma Lívia napja van.

Polgármesteri Hivatal

Polgármester: Faragó László

Cím: H-3200 Gyöngyös Fõ tér 13. H-3201 Gyöngyös Pf.:173.

Telefonszám: 37/510-300
Faxszám: 37/500-160;
E-mail cím: hivatal@hivatal.gyongyos.hu

 

 

 

Ügyfélfogadás:                                                
Hétfõ        730 - 16.00
Kedd         Ügyfélfogadás szünetel
Szerda       730 - 16.00
Csütörtök   Ügyfélfogadás szünetel
Péntek       730 - 13.30

 

Okmányiroda


Okmányiroda vezetõ: Dr. Horváth Gábor 

A 2000. január 1. napján az országban az elsők között megalakult Gyöngyös Városi Polgármesteri Hivatal Okmányiroda (cím: 3200 Gyöngyös, Eszperantó utca 6., levelezési cím: 3201 Gyöngyös, Pf: 173, honlap: http://www.gyongyos.hu, e-mail cím: okmanyiroda@hivatal.gyongyos.hu, telefon: 37/510-375, fax: 37/510-373)

25 településre kiterjedő körzetközpontként - évente - hozzávetőlegesen nyolcvanezer állampolgár hatósági ügyeit intézi, emellett országos hatáskörrel jár el a vonzáskörzetén kívül élő ügyfelek ügyeiben is.

 A 359 m2 alapterületű, nagy ügyféltérrel rendelkező, klimatizált és a szigorú biztonsági követelményeknek megfelelő Okmányiroda polgárbarát és kulturált körülmények között -időpontalapú ügyfélirányító rendszeren („timeR") keresztül - fogadja az ügyfeleket.


I. Az alábbi hatáskörben jár el:


(Az átlagos ügyintézési idő nem tartalmazza az eljáráshoz szükséges fényképfelvételt!)

- személyazonosító igazolvány (országos hatáskör; átlagos ügyintézési idő: kb. 15 perc),

- lakcímigazolvány (a vonzáskörzetben állandó lakhely, illetve tartózkodási hely szerint; átlagos ügyintézési idő: kb. 15 perc),

- útlevél (országos hatáskör; átlagos ügyintézési idő: kb. 15 perc),

- mozgásában korlátozott személy parkolási igazolványa (országos hatáskör; átlagos ügyintézési idő: kb. 15 perc),

- népesség-nyilvántartás (Gyöngyös városi lakhely szerint; átlagos ügyintézési idő: kb. 15-30 perc),

- egyéni vállalkozói igazolvány (országos hatáskör; átlagos ügyintézési idő: kb. 25 perc),

- vezetői engedély (okmányok - vezetői engedély, ideiglenes vezetői engedély és nemzetközi vezetői engedély - kiállítása, érvényesítése és pótlása országos hatáskörű, de hatósági intézkedés esetében a vonzáskörzetben állandó lakhely, illetve tartózkodási hely szerinti a hatáskör; átlagos ügyintézési idő: kb. 15-20 perc),

- közlekedésigazgatási ügyintézés, úgymint: forgalmi engedély és törzskönyv ügyintézése, új és használt jármű átírása, alvázszám, motorszám és színváltozás nyilvántartásba vétele, ideiglenes és végleges kivonás, ismételt forgalomba helyezés, stb. (okmányok kiállítása, érvényesítése és pótlása országos hatáskörű, de hatósági intézkedés esetében a vonzáskörzetben állandó lakhely, illetve tartózkodási hely szerinti a hatáskör; átlagos ügyintézési idő: kb. 15-25 perc),

- ügyfélkapu megnyitása, módosítása (országos hatáskör; átlagos ügyintézési idő: kb. 10 perc).

 

II. Illetékességi területe (kivéve, ha az ügyintézés országos hatáskörű):


Abasár, Adács, Atkár, Detk, Domoszló, Gyöngyös, Gyöngyöshalász, Gyöngyösoroszi, Gyöngyöspata, Gyöngyössolymos, Gyöngyöstarján, Halmajugra, Karácsond, Kisnána, Ludas, Markaz, Mátraszentimre, Nagyfüged, Nagyréde, Pálosvörösmart, Szücsi, Vámosgyörk, Vécs, Visonta, Visznek. 

 

III. Ügyfélfogadási idő:


- hétfő:          07.45 - 15.45 (előjegyzéses ügyintézés, „timeR"-rendszeren keresztül),

- kedd:          07.45 - 15.45 (előjegyzéses ügyintézés„timeR"-rendszeren keresztül),

- szerda:       07.45 - 15.45 (előjegyzéses ügyintézés„timeR"-rendszeren keresztül),

- csütörtök:   nincs ügyfélfogadás,

- péntek:       07.45 - 13.30 (előjegyzéses ügyintézés„timeR"-rendszeren keresztül).          

 

IV. A „timeR"-rendszeren történő bejelentkezési lehetőségek:


- a hivatal ügyfélterében elhelyezett és az állampolgár által önállóan is kezelhető érintőképernyős terminálon keresztül,

- az otthoni, munkahelyi, könyvtári, stb. - internet-hozzáféréssel rendelkező ügyfelek esetében lehetőség van időpontfoglalásra az interneten keresztül.

- a telefonon bejelentkezni kívánó ügyfelek hívásait a 37/510-375-ös telefonszámon az információs munkatárs fogadja (ezeknek a jelentkezéseknek a rögzítése az ügykezelő által szintén az ügyfél-regisztrációval történik),

- a körzetközpont vonzáskörzetéhez tartozó 24 községi településen terminál nem kerül kihelyezésre, azonban a kényelmes ügyintézés érdekében a községházán lehetőség van az interneten történő időpontfoglalásra (www.gyongyos.hu),

- a sokak által már jól ismert és kedvelt XR-rendszer (Internetes Közigazgatási Szolgáltató Rendszer) pedig integrálásra került a „timeR" rendszerbe.

XR-rendszeres ügyfélfogadási idő:

               - hétfő:      13.00 - 15.00,

               - szerda:    13.00 - 15.00.

XR-rendszerben kezdeményezhető ügyek:

               - egyéni vállalkozói igazolvány ügyek,

               - lakcímigazolvány ügyek,

               - lakcímváltozás ügyek,

               - mozgáskorlátozottak parkolási igazolvány ügyek,

               - személyazonosító igazolvány ügyek,

               - útlevél ügyek,

               - vezetői engedély ügyek,

               - ügyfélkapu regisztráció.

 

V. Állampolgárok által elérhető okmányirodai telefonszámok és fax:

 

- információ és előjegyzés:

37/510-375,


- személyazonosító igazolvány:                       

37/510-362,

- lakcímigazolvány:

37/510-363 (községek), 510-364 (Gyöngyös),

- útlevél:

37/510-361,

- parkolási igazolvány:

37/510-361,

- népesség-nyilvántartás:

37/510-365,

- egyéni vállalkozói igazolvány:

37/510-366, 510-300/474.m.,

- vezetői engedély:

37/510-367, 510-300/475.m.,

- gépjárműügyintézés:

37/510-368, 510-369, 510-370, 510-300/478,479,480.m,

- ügyfélkapu:

37/510-366, 510-367, 510-300/475.m.,

- fax:

37/510-373

 

VI. Az Okmányirodában soron kívül (hívószám, ill. előzetes előjegyzés nélkül) intézhető ügyek:


- elkészült vezetői engedély átvétele (ügyintézőnél),

- elkészült személyazonosító igazolvány átvétele (információnál),

- elkészült útlevél átvétele (ügyintézőnél),

- postán át nem vett törzskönyv átvétele (információnál),

- felhívás alapján a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás ügyének intézése (ügyintézőnél),

- hatósági határozat alapján az okmányok, rendszámtáblák leadása (ügyintézőnél).

 

VII. Az Okmányirodában igénybe vehető szolgáltatások:


- postai szolgáltatás (illeték és hatósági díj megfizetése),

- nyomtatványok térítésmentes átvétele.

Oldal tetejére
Ezt olvasta már?
Január 11-én a Papp László Budapest Sportarénában rendezték meg a Tisztelgés az Illés zenekar előtt címen futó...
Bővebben >>